Het is zover: morgen, 15 augustus 2025, opent de 28ste editie van het Grachtenfestival met drie concerten rondom het Oosterpark: een open jamsessie bij de Muziekkoepel, een uitverkocht concert in de Koningin Máxima Zaal en een gratis optreden van Femke Mooren en Gabo Vos in Hotel Arena. Ik verheug me op het festival en op het mogen begroeten van bezoekers! Na deze drie concerten op vrijdag gaat het festival op zaterdag op volle kracht ...
Read More