Winactie Gergiev Festival 2021 ism De Nieuwe Muze!!!

Win 2 vrijkaarten voor de voorstelling Nevski Prospekt op 16/9 (16.00 uur) of 18/9 (14.00 uur) in De Doelen, Rotterdam door asap het juiste antwoord te geven op de volgende vraag:

Welke Russische componist verdiende als armlastige jongeman geld met pianospelen in cinema’s en uitgaansgelegenheden aan de de Nevski Prospekt, ze beroemdste avenue van Sint-Petersburg?

Er zijn 5 x twee kaarten voor deze voorstelling te vergeven dus wees er razend snel bij! Stuur het juiste antwoord naar een de eerste vijf goede antwoorden worden beloond met twee vrijkaarten!

Info voorstelling Nevski Prospekt:

In Sint-Petersburg is niets wat het lijkt, en weet je nooit wat zich achter de façades van de huizen afspeelt. Dat is de les van het beroemde verhaal ‘Nevski Prospekt’ van Gogol. Willem Bruls maakt voor het Gergiev Festival een exclusieve muziektheaterproductie. Met videoprojectie, actrice, en twee verleidelijke pianisten wordt het publiek van de boulevard naar donkere steegjes gelokt….

Win een cd van meesterpianist Piotr Anderszewski

Actie voor de Feestdagen! Geef 3x De Nieuwe Muze cadeau voor € 27,50!

Prijsvraag IL BOEMO: win een duoticket voor de film IL BOEMO over de Boheemse componist Josef Mysliveček

MET KORTING NAAR PHILIPPE JAROUSSKY IN CONCERTGEBOUW OP 11 NOVEMBER